Wednesday, November 15, 2006

Guestbook 2001 - 2002

TST, do you have an mp3 of the song Cok Vzaklarda... I think by Nilufer Akbal.. Thank you...

Carlos Morlacos yazdı. 1/2/2003 5:15:48 AM
siteni cok begendim, yeni insanlarla tanismak cok guzel bir duygu... basarilarinin devamini diliyorum.. e-gunluk.com dan karan

karan yazdı. 12/25/2002 9:02:35 AM
selam nasılsın ben fatih kusura bakma ama siten cok sade mj hakında hiçbirşey ver miyorsun ziyaretcilerine eğer neden buşekilde düşündüğümü sorarsan ben web tasarımcısıyım neyse bye

fatih yazdı. 12/7/2002 5:36:39 AM
selamlar Turgay öncelikle teşekkür ediyorum siteme koyduğum resimlerin için bana kızmamışsın :) ve birde senden bir şey istiycem daha doğrusu rica edicem girişteki animasyon çok hoşuma gidiyor kendini Barış Mançoyu Michael Jacksonu falan koymuşsun resme ben çok uğraştım ama iyi bişey yapamadım eğer banada öyle bir animasyon yapabilirsen sevinirim hatta takla atarım :) umarım yaparsın benim resmim sitemde var oradan alabilirsin benimki sadece Michael Jackson la yan yana olsa yeter eğer uğraşırım dersen bana mail at özele fana atılan mailler karışıyor :) bazılarını okuyamıyorum vede Ispartada okuyorum o nedenle bağlantım yavaş ve internete girmek kasıyor neyse mailini bekliyorum olumlu yada olumsun bu arada senin site yakıyo :) çok hoşuma gidiyor tekrar TEBRİKLER.... You Are Not Alone... King Of Pop MICHAEL JACKSON http://www.kingofpop.com.tr.tc

Emrah BAYAR yazdı. 12/6/2002 3:23:04 PM
haklısın bende michael ve madonnaya bayılırım.. iiyi siten idare eder.. hadi bakalım kolay gelsin

ZaFeR MaX yazdı. 11/20/2002 8:56:09 AM
Turgay, katkıda bulunanlar kısmında bana hitaben yazdıkların için teşekkürler. Bir süredir bilgisayarım yok, az önce olsaydı ne fotomontajlar yapardım bee, dedim. Sonra da dur bakayım ne fotomontajlar yaparmışım diye buraya geldim. Ama ara ara bulamıyorum yav, nereye sakladın Herkes görsün yani:) Bu arada "Now i'm just wondering why they think that SONY can get to him with anything, MJJ'S UNBREAKABLE, HE'S INVINCIBLE' "

Mirhan yazdı. 10/17/2002 11:31:58 AM
aaa

cell yazdı. 10/8/2002 4:29:54 PM
Hi, I'm Valentina the webmaster of MichaelJLoveland. I'm writing to let's new know about an amazing new Michael's web site calls MICHAEL JACKSON PORTAL. I'm in collaboration with them so I'm here to ask to make a link exchange. Name of the site: MJPortal URL: www.mjportal.it/ Please write back to webmaster@mjportal.it to let you know about the confirm. Thanx very much for your help. Valentina P.S. we have a very nice forum on ezboard, is in italian but we have a section in english too http://pub47.ezboard.com/bmichaeljacksonportal90995

valentina yazdı. 9/21/2002 12:57:23 PM
The way she came into the place I knew right then and there There was something different About this girl The way she moved Her hair, her face, her lines Divinity in motion As she stalked the room I could feel the aura Of her presence Every head turned Feeling passion and lust The girl was persuasive The girl I could not trust The girl was bad The girl was dangerous I never knew but I was Walking the line Come go with me I said I have no time She said don't you pretend we didn't Talk on the phone My baby cried And left me standing alone She's so dangerous The girl is so dangerous Take away my money Throw away my time You can call me honey But you're no damn good for me She came at me in sections With the eyes of desire I fell trapped into her Web of sin A touch, a kiss A whisper of love I was at the point Of no return Deep in the darkness of Passion's insanity I felt taken by lust's Strange inhumanity This girl was persuasive This girl I could not trust The girl was bad The girl was dangerous I never knew But I was living in vain She called my house And said you know my name And don't you pretend You never did me before With tears in her eyes My baby walked out the door She's so dangerous The girl is so dangerous Take away my money Throw away my time You can call me honey But you're no damn good for me Dangerous The girl is so dangerous I have to pray to God 'Cause I know how Lust can blind It's a passion in my soul But you're no damn lover Friend of mine And then it happened She touched me For the lips of A strange woman Drop as a honeycomb And her mouth was Smoother than oil But her inner spirit and words Were as sharp as A two-edged sword But I loved it 'Cause it's dangerous I Cannot sleep alone tonight My baby left me here tonight I cannot cope 'til it's all right You and your manipulation You hurt my baby She's so dangerous The girl is so dangerous Take away my money Throw away my time You can call me honey But you're no damn good for me Dangerous The girl is so dangerous Take away my money Throw away my time You can call me honey But you're no damn good for me Dangerous The girl is so dangerous Take away my money Throw away my time You can call me honey But you're no damn good for me Dangerous The girl is so dangerous I have to pray to God 'Cause I know how Lust can blind It's a passion in my soul But you're no damn lover Friend of mine (Adlibs Out)

Önder yazdı. 9/6/2002 7:59:57 AM
michael jackson dünyanın en iyi sarkıcısı aktörü babacanı ve yenilmez kralı seni seviyorum michael

ufuk yazdı. 8/31/2002 1:33:28 PM
Greetings from Victoria, British Columbia, Canada: We have an Argentine Tango club, www.tangovita.com which has been lucky enough to get Metin Yazir to teach us. I am trying to locate a supplier of the cd by Nilufer, title "Niluferle" with the song Cok Vzaklarda . If you can help in the search I would be really grateful. All best wishes, David Gurr

David Gurr yazdı. 8/29/2002 1:42:31 AM
ayrıca websayfamıza'da beklerim(arkadaşla beraber hazırladığımız için "mız" ekini kullandım) adres : www.leshcartoons.cjb.net iyi çalışmalar

Adnan Demirören yazdı. 8/28/2002 7:07:10 PM
site mükemmel olmuş ama tasarım üstünde çalışmalarını sürdürürsen daha müthiş çalışmalar yapabilirsin.tebrikler...

Adnan Demirören yazdı. 8/28/2002 7:06:04 PM
hee addasonline ye de beklerim http://www.addas.cjb.net

addas yazdı. 8/1/2002 6:28:21 PM
merhaba tasarım üzerinde biraz daha durman dileğiyle başarılar kolay gelsin iyi çalışmalar

addas yazdı. 8/1/2002 6:23:30 PM
turgay eski siten hiç fena değildi ama şurası da gerçek ki yenilenmiş hali çok daha iyi olmuş.sanatçılardan bahsetmeme hiç gerek yok çünkü hemen hepsi favorim umarım bu konuda çok iyi olursun

sinan şermet yazdı. 7/19/2002 7:05:12 AM
merhaba nasılsınız ben emre michael hastasıyım gercekten siteniz cook manyak olmuş cook güzel yani michaelin resimlerini koydugun icin thankyou dostum kendine iyi bak byess MJJ CILER SİZLERİ COOOOK SEVİYORUM...!!!!!!!

jackson_emre yazdı. 7/15/2002 8:02:21 AM
Oncelikler Butun Michael JACKSON HAYRAnlarına selamlarımı sunuyorum Hepinize iyi dakikalar Siteme hepinizi beklerim www.michaeljackson.tr.cx

Burçin dogan yazdı. 7/13/2002 10:38:35 AM
siteni cok geliştirmişsin, tebrik ederim. blue jean'deki yorumlarını da ilgiyle okuyorum. rapper.8m.net maortac.8m.com

ali yazdı. 7/12/2002 4:41:00 AM
ulan michael biz burda senin için o kadar ugraşıyoruz ne var dünyad türkiye diye bi ülkenin seni sevdigini anlasan ya

cenk yazdı. 7/11/2002 3:41:17 PM
metal müzik dinleyen arkadaşların bana mail atmalarını rica edeceğim...

TUĞÇE yazdı. 7/6/2002 6:52:13 AM
selam ben eskişehirden emrah siten hoş olmuş Michael Jackson üzerine yazdıkların gerçekten hoş ama biraz daha M.J. ağırlıklı yaparsan daha güzel olur bir de benim siteyi dene sende benim ziyaretci defterine bişeyler yazarsan sevinirim oki bye. http://www.moonwalker.com.tr.tc

Emrah BAYAR yazdı. 6/22/2002 5:56:44 AM
basarilarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Amsterdam

Erdal Canbulat yazdı. 6/18/2002 12:55:49 AM
hayırlı olsun..bir çiçek gönderirim sonra :))

burcu ecir yazdı. 5/26/2002 8:50:49 AM
aşağıya yazdıklarımı herkesin okuyabileceği hiç aklıma gelmemişti :) gizli filandır diye düşündüm sanırım... herneyse BUGRA'yada bi cevap olsun istedim... siteni merakla bekliyorum umarım adamakıllı bişeylerin bulunduğu bi mimarlık sitesine sahip oluruz sayende... kolay gelsin... sinan

sinan yazdı. 5/14/2002 2:39:27 PM
nasıl bir şanstır anlamadımki... inanmazsın; gooogle'dan <> diye arama yaptım, tabiki yanlışlıklada senin sayfan geldi... açtığımda '95 günlüğün çıktı direk. sanırım benden yaşça büyüksün... hayatımda kocaman bi yeri olan bi günlüğüm var.. 95 veya 96dan beri tutuyorum bende.. ciltler oldu ve saklamaktan sıkıldım, insanlardan saklama stresi beter birşey. kızarkadaşımlada ilk işim hayatımız boyunca benden günlüğümü okumayı istememesini istemek oldu. sanırım yakacağım onları. benimkiler deneme tarzında daha çok; anıdan ziyade... bir roman hayalim vardı aslında... romanımın eskizleriydi yaşadığım günler ve yorumları. niye yazdın diyecek olursan... bilmiyorum işte, harcadığın emeğe saygımdan en çok... açıkcası inceleyemedim siteni... o kadar çokda vaktim yok ne yazıkki... içimde küçükde olsa günlüğümle alakalı başka bi havaya girdim... romanımın hayaleti canlandı desem doğru olur... her nekadar yaklaşık bir yıldır; kızarkadaşımla çıkmaya başladıktan sonra uzun bi ara versemde çok şey var... ve artık yazmamamı yazmak yerine anlatacak birisi var hayatımda diye düşünüyorum... düşünmekde laf işte... benim hayatım ve 'biliyorum'... aslında bunları okuyup okumaman fazla bişey değiştirmeyecek bende... salt bi bencillik, kendini tatmin etme isteğinin bi uzantısı bendeki yazma isteği... buna aracı oldun teşekkür... bu arada özünde yalın olarak sayfan için sabırlar, başarılar diliyorum... görüşmek üzere... sinan

sinan yazdı. 5/14/2002 1:51:21 PM
Tebrikler. http://www.suhaderbent.com/

Suha Derbent yazdı. 5/13/2002 7:21:15 PM
Selamlar siteniz gezdim oldukça güzel hazırlanmış bir site. Ben kulturlu.com webmasterıyım. Sitedeki ziyaretçi defterindeki mesajını okudum. Sitemizin kulturlu maillist ile hiçbir alakası yok. Linkler bölümünde öğrenci linkleri bulunacaktı. Fakat biraz benim tembelliğimden hazırlayıp koymamıştım. şu anda birkaç site adresini yazıp ekledim bölümü. en azından insanlar kendi site adreslerini yazıp gönderebilirler artık. çalışmalarında başarılar dilerim. sevgiler

Hasan Yaşar yazdı. 5/7/2002 8:10:20 AM
Turgay'ı bu sayfa sayesinde tanıdım, o şimdi bir mjturkfan(http://groups.yahoo.com/group/mjturkfan) Burası güzel, ancak TST' nin bir Michael Jackson hayranı ve mjturkfan olarak bu sayfada Michael Jackson'a saldıranlara karşı bir bölüm olması çok vefalı ve akıllıca olacaktır. Michael Jackson bölümünde onun anlatılması belki güzel olabilir, ama basın ve medyanın planlı saldırıları sonucu onu yanlış tanıyanlar bu sayfaya hiç girmez ki. İşte bu yüzden bence Michael Jackson hakkında bilmedikleriniz veya yanlış bildikleriniz gibi bir bölüm olmalı burda ve tüm Michael Jackson sadık dostlarının sayfalarında.

Mirhan yazdı. 4/28/2002 7:15:53 AM
naber kuzen.. şu an okuldayım ve nette gezinirken senin siteye de bi uğrayayım dedim.. bu arada ben de bi web sitesi tasarlamaya başladım.. şu an bi şey yok ama ben adresi vereyim.. www.mimarlik.dosyasi.com.... hadi take care ... kendine çok iyi bak.. byeees

bugra yazdı. 4/18/2002 7:43:34 AM
I think this is a great page. I like people like you who are supporting michael jackson. You give the best facts on michael jackson that i seen on any of his own web pages. People who are michael fan know good talents when we seen it . I hope the respect showed on this page can get you somewhere in life. Your friend keanna

keanna gregg yazdı. 4/17/2002 1:28:45 PM
I think this is a great page. I like people like you who are supporting michael jackson. You give the best fan on michael jackson that i seen on any of his own web pages. People who are michael fan know good talents when we seen it . I hope the respect showed on this page can get you somewhere in life. Your friend keanna

keanna gregg yazdı. 4/17/2002 1:28:17 PM
I think this is a great page. I like people like you are supporting michael jackson. You give the best fan on michael jackson that i seen on any of his own web pages. People who are michael fan know good talents when we seen it . I hope the respect showed on this page can get you somewhere in life. Your friend keanna

keanna gregg yazdı. 4/17/2002 1:27:49 PM
I think this is a great page. I'am people like you are supporting michael jackson. You give the best fan on michael jackson that i seen on any of his own web pages. People who are michael fan know good talents when we seen it . I hope the respect showed on this page can get you somewhere in life. Your friend keanna

keanna gregg yazdı. 4/17/2002 1:27:09 PM
Thanks

Jonathan Jones yazdı. 4/17/2002 1:25:43 PM
Michael Jackson is the greatest man alive!! without his talent where would the music world be today? and if you think his music sucks.... than why has he sold the most records??? and if you think hes weird... well think of it this way... if somone where to wirte a book on your life and follow YOUR EVERY move??... do u think people would think of you the same?? didnt think so I LOVE MICHAEL! he is a true king of pop!

Stasi yazdı. 4/16/2002 2:46:36 PM
MERHABA TURGAY BEN ALI SITENI GORDUM COK GUZEL OLMUS HAYIRLI OLSUN KENDINE IYI BAK ARTIK INTERNETE GIRINCE UGRAYACAGIM BIR CAFE VAR ODA SENIN SITEN BASARILARIN HEP DEVAM ETSIN DOSTUM KENDINE VE TUM SEVDIKLERINE IYI BAK GORUSURUZ BYEEEEE............

ALI EMRE yazdı. 4/8/2002 5:48:58 AM
Merhaba Turgay, İlkokulda aynı sınıftaydık. Bir arkadaşım şans eseri senin web siteni görmüş sonra hatıra defterine bakmış benim adımı görmüş,bana haber verdi. Sitende dolaşırken bayağı bir nostalji yaşadım.Özellikle ilkokul yıllarımı hem çok özlemişim hem de çok unutmuşum. Çoğu ismi hatırlamakta zorluk çektim. Şu anda İstanbul Üniversitesinden Makine Mühendisliği bölümünde okuyorum.Hem de Bosch firmasında ürün sorumlusu asistanlığı yapıyorum. www.geocities.com/haklidir diye bir web sitem var ama uzun zamandır güncellemiyorum istersen bir ara gir bak. Bana bu mail adresinden ulaşabilirsin. Görüşmek dileğiyle

Mehmet Haklıdır yazdı. 2/4/2002 11:38:54 AM
Slm, naber? Ben iyiyim sayılabilir, dersten derse koşturuyoruz işte. Ben de en son Britney haberlerini sana ulaştıriyim dedim. Bliliyorsun Britney'nin yeni albümünün ikinci single'ı Overprotected MTV'de dönmeye başladı. Hoş bir şarkı dimi? Bu arada Britney yine double single çıkartma kararı aldı ve Amerika'da şu anda Overprotected yerine I'm Not a Girl, Not Yet a Woman çalıyor. Her iki poarçanın da kliplerini www.ukbritney.tv'den kısa sürede indirebilirsin. Bu arada Yüzüklerin Efendisi'ni izledin değil mi? Tek kelimeyle MUHTEŞEM birşey! Tanrım iki yıl nasıl bekliyecem been???

Britneyfan yazdı. 1/19/2002 2:56:51 AM
merhaba turgay...siir yazmakta basarilisin, sana sadece devam etmeni tavsiye edebilirim. ha birde christmas konusunda bir düzeltme yapmak istiyorum. sen düzeltmissin ama ne yazikki yine yanlis olmus ;(( christmas 24 november degil 24 december'de...;)

burcu yazdı. 12/18/2001 8:10:08 PM
Turgay you surprise me with your lovely poetry. I shall be honored to place a link to your site and let others read these beautiful poems. Wishing you the very best for the holiday. Happy Holidays...

Margie yazdı. 12/11/2001 4:04:36 PM
Slm, naber? Ben iyiyim, işte geçinmeye çaışıyoruz. Şu anda bende bir hastalık durumuna gelmiş olan Yüzüklerin Efendisi hobisi oluştu. Kitaplraı su gibi biliyorum. Fragmanların hepsi reklamlarına kaday bilgisayarda mevcut, her gece bir 10-15 dk düşünmeden uyuyamıyorum, tek kelimeyle delirdim!!! Neyse lafı daha fazla uzatmıyim, başarılar diliyorum ve birkaç siteye girmeni tavsiye ediyorum...Bye...www.yuzuklerinefendisi.com.tr www.lordoftherings.com.tr www.grilimalar.com www.yuzuklerinefendisi.com www.lordoftherings.gen.tr www.lordoftherings.net www.theonering.net See ya!

Britneyfan yazdı. 11/30/2001 1:55:43 PM
Michael Jackson Türk Hayranları, Michael Jackson's Turkish Die-Hard Fans Yahoo! grubunda buluşuyor! mjturkfan@yahoogroups.com adresine boş bir mesaj atın ve aramıza katılın. Bilgi için mjturkfan-owner @yahoogroups.com adresine yazabilirsiniz.

Mirhan yazdı. 11/23/2001 2:16:33 PM
Michael Jackson Türk Hayranları, Michael Jackson's Turkish Die-Hard Fans Yahoo! grubunda buluşuyor! mjturkfan@yahoogroups.com adresine boş bir mesaj atın ve aramıza katılın. Bilgi için mjturkfan-owner @yahoogroups.com adresine yazabilirsiniz.

Mirhan yazdı. 11/23/2001 2:16:29 PM
Michael Jackson Türk Hayranları, Möichael Jackson's Turkish Die-Hard Fans Yahoo! grubunda buluşuyor! mjturkfan@yahoogroups.com adresine boş bir mesaj atın ve aramıza katılın. Bilgi için mjturkfan-owner @yahoogroups.com adresine yazabilirsiniz.

Mirhan yazdı. 11/23/2001 2:16:22 PM
HOSSSSS... ANLASILAN SEN TIPPIK BIR MUZIK HASTALIGI VAR NEYSE "BENDE OYLE" "BARIS - YINEDE DONMEM SANA"KASETI SUPERR TAVSIYE EDERIM

LILI yazdı. 11/20/2001 8:51:56 AM
You have quite an interesting site Turgay, I love to come here and look around. You keep up the good work. And my friend be safe okay. There's so much trouble's in the world today. How did you like Michael's new album? Keep up the good work...

Margie yazdı. 11/13/2001 10:00:29 AM
This is the new guestbook (the third one :)) of TST Interactive. Please write here. Thanks to Tolga.

TST yazdı. 10/26/2001 2:20:45 PM
İşte yeni ziyaretçi defterim... Mutlaka yazın :) Katkılarından dolayı cepci.gen.tr webmasterı Tolga'ya tekrardan teşekkürler.

TST yazdı. 10/26/2001 2:07:20 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home